Besplatno uz HZZ vaučer
Cijena: 335,92 EUR
Trajanje programa: 125 h
62 sata – Vođeni proces poučavanja i učenja
38 sati – Učenje temeljeno na radu
25 sati – Samostalne aktivnosti polaznika
Uvjeti upisa: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
Uvjerenje: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije Društveno odgovorno poslovanje.
Cilj programa je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu koncepata društveno odgovornog poslovanja u cilju unapređenja poslovnih procesa i razvoja poslovanja radi povećanja konkurentnosti. Polaznici će moći povezati obilježja društveno odgovornog poslovanja s globalnim ciljevima održivog razvoja kako bi ostvarili pozitivan učinak na društvo i okoliš temeljen na etičkom ponašanju.
Obrazac za prijavu
Sadržaj
Cilj programa je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu koncepata društveno odgovornog poslovanja u cilju unapređenja poslovnih procesa i razvoja poslovanja radi povećanja konkurentnosti. Polaznici će moći povezati obilježja društveno odgovornog poslovanja s globalnim ciljevima održivog razvoja kako bi ostvarili pozitivan učinak na društvo i okoliš temeljen na etičkom ponašanju. Također, polaznicima će se omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu modela cirkularne ekonomije u poslovanju u cilju unapređenja poslovnih procesa i razvoja radi povećanja konkurentnosti. Polaznici će moći povezati zelenu i digitalnu tranziciju i regionalnu konkurentnost u cilju provedbe europskog zelenog plana. Analizirat će važnost globalizacije i proces brendiranja u cilju prepoznavanja i jačanja konkurentnosti Republike Hrvatske.
Glavne kompetencije
Nakon završetka programa Društveno odgovorno poslovanje znat ćete:
predlagati poboljšanja u organizaciji poslovanja malih i srednjih poduzeća u kontekstu svoga djelokruga rada
primjenjivati zakonsku regulativu za poticanje poduzetništva
predlagati mogućnosti unapređenja poslovnih procesa i razvoja malih i srednjih poduzeća u svom djelokrugu rada
primjenjivati standarde i norme za upravljanja kvalitetom u funkciji povećanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća
kontrolirati i provoditi mjere zaštite na radu u poslovanju malih i srednjih poduzeća sukladno propisima
primjenjivati načela poslovne etike u komunikaciji s poduzetničkim potpornim institucijama, državnim tijelima i svim ostalim poslovnim suradnicima
doprinositi zaštiti okoliša racionalnim korištenjem uredskog materijala
zbrinjavati uredski otpad sukladno zakonskim propisima
primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju
Copyrights 202X | Your Brand™ | Terms & Conditions