Erasmus+ projekti

Potpora strukovnom obrazovanju i osposobljavanju kako bi se iskoristile prednosti umjetne inteligencije za rast i blagostanje MSP-ova

Koordinator projekta: Berufsförderungsinstitut Burgenland

Grazerstraße 86 , 7400 Oberwart , Burgenland (AT) , AT

Informacije o projektu: 2024-1-AT01-KA220-VET-000245796

Trajanje: 1. listopada 2024. – 30. rujna 2026.

Ukupna vrijednost: 250,000 EUR

Partneri: Callidus ustanova za obrazovanje odraslih (HR) , Infinitivity Design Labs (FR) , Academia Postal 3 Vigo S.L. (ES) , CONFIMI Industria Basilicata – Associazione dell’Industria Manifatturiera e dell’impresa privata di Basilicata (IT) , FUTURE IN PERSPECTIVE LIMITED (IE)

Ciljevi:

Bots4Business ima za cilj usavršiti stručnjake za strukovno obrazovanje i osposobljavanje participativnim pristupom s malim i srednjim poduzećima kako bi se preoblikovao rad procese i ponuditi obuku o relevantnim i primjenjivim modelima umjetne inteligencije. B4B će predstaviti niz diferenciranih pristupa vezanih uz temu prelaska na umjetnu inteligenciju putem sektorskih poslovnih modela koji će pomoći u informiranju MSP-ova o tome kako najbolje oblikovati interni prijenos znanja o umjetnoj inteligenciji. Stvorit ćemo robusnu, svrsishodnu CPD intervenciju za strukovno obrazovanje i osposobljavanje na temu usvajanja umjetne inteligencije namijenjene MSP-ovima.

Aktivnosti: Bots4Business partneri će poduzeti sljedeće aktivnosti:

Procjena potreba i postupak vrednovanja za informiranje okvira B4B kurikuluma

Razvoj sadržaja za osmišljavanje paketa obuke za MSP-ove, uključujući MOOC za vještine radne snage

Aktivnosti osposobljavanja i provedbe na nacionalnoj razini i razini EU-a

Događaji i kampanje za promociju rezultata B4B projekata

Mjere oblikovanja politika na temelju dokaza i iskustava prikupljenih kroz B4B projekt

Utjecaj: Projektom će se postići sljedeći konkretni rezultati:

Osmisliti i razviti novi paket za osposobljavanje MSP-ova koji odgovara potrebama europskih MSP-ova i njihovih djelatnici

Program stručnog usavršavanja stručnjaka u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Stvaranje zbirke poslovnih slučajeva i tranzicijskih putova za MSP-ove

Komisija dokument o politici u kojem se mapira iskustvo MSP-ova kako bi se doprinijelo raspravi o politikama o umjetnoj inteligenciji na nacionalnoj razini i razini EU-a

Obuka 66 stručnjaka za strukovno obrazovanje i osposobljavanje i doseg 200 tvrtki diljem Europe

Iskorištavanje potencijala društvenog poduzetništva mladih za ruralna gospodarstva

Koordinator projekta: Valmieras Attīstības aģentūra

Cēsu Street 4 , LV-4201 Valmiera , Vidzeme , LV

Informacije o projektu:

2024-1-LV01-KA220-VET-000254680

Trajanje: 1. rujna 2024. – 31. kolovoza 2026

Ukupna vrijednost: 250,000 EUR

Partneri: WeLearn Limited (IE) , E.C.S.H. – Associação (PT) , Callidus ustanova za obrazovanje odraslih (HR) , Bexley C-Level IT (RO) , Acta Foundation (BG)

Ciljevi:

Kroz projekt Rural Impact, naš je cilj pružiti mladim učenicima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u ruralnim područjima pristup ciljanim, kvalitetnim programima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja koji će im pomoći da izgrade svoje vještine kako bi bili uspješni društveni poduzetnici. Kroz projekte poslovne inkubacije planirane u WP4, također nam je cilj podržati ove mlade društvene poduzetnike u pristupu I pružiti važnu potporu za razvoj poslovanja koje često nedostaju u ruralnim područjima. Cilj nam je i poduprijeti strukovno obrazovanje i osposobljavanje pružateljima usluga da svoju ponudu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja prilagode ruralnim područjima.

Aktivnosti

Implementirat će se:

1. Internetski moduli socijalnog poduzetništva za 25 mladih učenika strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (u dobi od 18 do 35 godina) koji žive u ruralnim područjima zemlja.

2. Moduli usavršavanja za 7 stručnjaka za strukovno obrazovanje i osposobljavanje u svakoj partnerskoj zemlji kako bi im se pomoglo da prilagode svoju ponudu strukovnog obrazovanja i osposobljavanja ruralnim područjima područja.

3. Transnacionalni pilot-projekt s 12 stručnjaka za strukovno obrazovanje i osposobljavanje – po 2 iz svake partnerske zemlje za stručnjake u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju.

4. Projekti inkubatora socijalnih poduzeća s 5 učenika u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u svakoj zemlji.

Utjecaj

Razvit će se sljedeći rezultati:

Br.1 – E-moduli društvenog poduzetništva za mlade poduzetnike u ruralnim područjima – 10 e-modula, svaki u trajanju od 60-90 minuta , baveći se ključnim temama za izgradnju vještina socijalnog poduzetništva ili učenika u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju.

Br.2 – Usavršavanje stručnjaka u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju kako bi mogli provoditi program osposobljavanja za socijalno poduzetništvo učenicima u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju sa sjedištem u ruralnim područjima.

Br.3 – Rural Impact Inkubatori za pružanje opipljive veze s mladim poduzetnicima koji završavaju online module.

Web projekta: https://trainingclub.io/rural-impact/

Newsletteri projekta:

Rural Impact Newsletter 1 HR

Rural Impact Newsletter 1 EN

Rural Impact Newsletter 2 HR

Rural Impact Newsletter 2 EN

GREEN SHOOTS: Green Skills for VET learning

Nositelj projekta: Servicio Español para la Internacionalización de la Educación, Španjolska

Partneri:

Future in Perspective Limited, Irska

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Exeo Lab Srl, Italija

CARDET, Cipar

Skills Elevation FHB, Njemačka

Infinitivity Design Labs, Francuska

Ukupna vrijednost projekta: 250 000,00 €

Trajanje projekta: 1.10.2023. – 30.09.2025.

Cilj projekta:

Projekt će podržati razvoj novih znanja i pedagoških pristupa za strukovne nastavnike i trenere kroz temu zelenog gospodarstva uključujući inovativnu upotrebu digitalnog sadržaja. Koristeći EU Green Deal i GreenComp okvire, projekt će se usredotočiti na izgradnju pedagoških kompetencija nastavnika u područjima razvoja tehničkih, zelenih i mekih vještina putem imerzivnih digitalnih resursa. Za učenike strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, predloženi dvojni model će postići pozitivne rezultate u izgradnji njihovih budućih karijera.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Program usavršavanja za strukovne nastavnike i trenere

Profili kompetencija

Platforma za učenje.

Ciljna skupina projekta:

Primarnu ciljnu skupinu čine:

Strukovni stručnjaci, strukovni učitelji, treneri unutar poduzeća, predavači, konzultanti koji su izravno uključeni u pružanje strukovnog osposobljavanja u partnerskim zemljama

Stručnjaci iz industrije i poduzeća iz zelenog sektora

Sekundarne ciljne skupine:

VET nastavnici i druge relevantne obrazovne institucije, strukovne inicijative, udruge malih i srednjih poduzeća, multinacionalne konzultantske tvrtke, istraživački instituti i zeleni stručni treneri

Web projekta:

https://greenshootsprojects.com/

Newsletteri projekta:

Green Shoots Newsletter 1 EN

Green Shoots Newsletter 2 EN

Green Shoots Newsletter 2 HR

Green Shoots Newsletter 3 EN

Green Shoots Newsletter 3 HR

LOTUS: Resilience in VET Education

Nositelj projekta: Future in Perspective Limited, Irska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Mindshift Talent Advisory lda, Portugal

BFI – Berufsförderungsinstitut Burgenland, Austrija

Aliance Lektoru e Konzultantu, Češka

IDP Sas Di Giancarlo Constantino (Italian Development partners), Italija

Ukupna vrijednost projekta: 250 000,00 €

Trajanje projekta: 01.02.2023. – 01.02.2025.

Cilj projekta:

Projekt LOTUS poduprijet će razvoj digitalne pedagogije i stručnosti u korištenju digitalnih alata za strukovne nastavnike, uključujući stvaranje i inovativnu upotrebu sadržaja za digitalno obrazovanje. Pomoću DigCompEdu okvira, partneri će se usredotočiti na izgradnju pedagoških kompetencija nastavnika u područjima poučavanja i učenja te digitalnih resursa.

Projekt ima za cilj povećati kapacitet i spremnost nastavnika strukovnog obrazovanja i osposobljavanja za upravljanje učinkovitim pomakom prema digitalnom obrazovanju. U pristup projekta usvojena je primjenjiva uporaba digitalnih tehnologija u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju uz razvoj digitalne pedagogije i stručnosti u korištenju digitalnih alata za nastavnike kroz aktivno kreiranje sadržaja digitalnog obrazovanja.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Projekt LOTUS predlaže novi pristup razvoju vještina upravljanja karijerom među učenicima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja modernizirajući pružanje profesionalnog usmjeravanja kako bi odražavalo stvarnost europskog tržišta rada nakon pandemije Covid-19. Sposobnost osmišljavanja i planiranja puta napredovanja u karijeri bit će jedna od ključnih odrednica uspjeha za mlade učenike strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Europi, a projekt LOTUS će osigurati set alata interaktivnih strukovnih resursa za razvoj ključnih vještina upravljanja karijerom. Upravljanje stresom, kritičko razmišljanje, rješavanje problema i upornost su među vještinama koje će učenicima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja trebati kako bi im pomogle da se nose sa posljedicama pandemije i drugim poremećajima koji dolaze te kako bi bili spremni za budućnost koju nosi tržište rada. Za pomoć nastavnicima u obrazovanju odraslih koji su već prošli kroz razne izazove tijekom pandemije, usredotočit ćemo se na motivaciju, pozitivnost i upravljanje promjenama. Iz tog razloga projekt LOTUS će također razviti prilagođene MOOC platforme koji grade otpornost nastavnika i učenika.

Ciljna skupina projekta:

Primarnu ciljnu skupinu čine:

1) Strukovni nastavnici, treneri i edukatori, savjetnici za karijeru i koordinatori koji rade izravno na pružanju strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u partnerskim zemljama

2) Mladi učenici strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, učenici koji završavaju drugostupanjsko obrazovanje i započinju nove strukovne karijere, mladi koji traže posao i mladi ljudi koji rade na nesigurnim radnim mjestima i traže nove prilike za karijeru.

Projekt će biti namijenjen mladim ljudima u radnoj dobi, a uključivat će i one koji se suočavaju sa izazovima u pristupu strukovnom osposobljavanju te mladima s lošijim financijskim mogućnostima.

Sekundarne ciljne skupine:

1) Zaposlenici i treneri koji rade u partnerskim organizacijama

2) Zaposlenici, treneri, konzultanti i savjetnici koji rade za pridružene partnere u svakoj zemlji partnera

3) Ustanove za strukovno obrazovanje i osposobljavanje i druge relevantne obrazovne institucije, koordinatori obrazovanja, druge strukovne inicijative, organizacije mladih

4) Lokalne vlasti, ministarstva, gospodarske komore, poslovna udruženja, sindikati i javni predstavnici (političari) itd.

Web projekta: https://project-lotus.eu/

Newsletter projekta:

Lotus Newsletter 1 EN

Lotus Newsletter 1 HR

Lotus Newsletter 2 HR

Lotus Newsletter 3 EN

Lotus Newsletter 3 HR

Enhancing the skills of VET providers in the field

of 3D technologies

Nositelj projekta: Business information and consulting centre Sandanski Association, Bugarska

Partneri:

B2N Trade Ltd, Bugarska

Zemedelska profesionalna gimnazia, Bugarska

Klaster 3D tehnologija, Hrvatska

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Strojarska I tehnička škola Fausta Vrančića, Hrvatska

Voxellab d.o.o., Srbija

Akademija tehničkih strukovnih studija Beograd, Srbija

Association Digital Fabrication Laboratory, Bosna i Hercegovina

Future in Perspective Ltd., Irska

Ukupna vrijednost projekta: 250 000,00 €

Trajanje projekta: 11.01.2023. – 31.10.2025.

Cilj projekta:

Projekt 3DAcademy, na kojem surađuje 10 organizacija iz 5 europskih zemalja, ima za cilj unaprijediti kapacitete strukovnog obrazovanja i osposobljavanja (VET) u pružanju obuke o 3D tehnologijama. Kroz sveobuhvatan radni program s pet radnih paketa, projekt će razviti i testirati kombinirani program/metodologiju obuke koja uključuje online module učenja te platformu sa „Train-the-trainer“ priručnikom. Ovaj program pružit će korake potrebne za organizaciju i provedbu „blended“ metode učenja o 3D tehnologijama za učenike u strukovnim školama i izvanškolskim aktivnostima strukovnog obrazovanja te u obrazovanju odraslih. Projekt se usklađuje s prioritetom digitalne transformacije Erasmus+ programa, fokusirajući se na izgradnju znanja i kapaciteta pružatelja strukovnog obrazovanja s ciljem iskorištavanja 3D tehnologija za poboljšane metode poučavanja i treninga. Također obrađuje prioritete samog sektora pružanjem vodstva u prilagodbi strukovnog obrazovanja potrebama tržišta rada i doprinosi inovacijama kroz integraciju 3D printanja, skeniranja i modeliranja u postojeće tehničke smjerove i kroz edukacije o poduzetništvu.

Projekt 3DAcademy će razviti i ponuditi:

- Online okruženje koje pruža strukturiran, zanimljiv i jednostavan sadržaj za korištenje i učenje o 3D tehnologijama u osobne ili profesionalne svrhe.

- Metodologiju obuke i nastavni plan u području 3D tehnologija prilagođene potrebama učitelja/trenera/edukatora strukovnog obrazovanja, kao i učenicima strukovnih škola, studentima početnih godina fakulteta i zaposlenicima na početku karijere u industrijskim tvrtkama.

- Novi strukovni standard u području 3D tehnologija

Ciljna skupina projekta:

- Mala i srednja poduzeća

- Pružatelji strukovnog obrazovanja

- Strukovni nastavnici i studenti prve godine fakulteta

- Pojedinci diljem partnerskih zemalja, itd.

Web projekta: https://3d-academy.eu/

Hacking the Code for Women in STEAM

Nositelj projekta: Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Partneri:

Spectrum Research Centre CLG, Irska

Skills Elevation FHB, Njemačka

SYNTHESIS CENTER FOR RESEARCH AND EDUCATION LIMITED, Cipar

BFI Burgenland, Austrija

JAITEK TECNOLOGÍA Y FORMACIÓN S.L., Španjolska

ALIANCE LEKTORŮ a KONZULTANTŮ, Češka

Ukupna vrijednost projekta: 227.130,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. – 31.08.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je postizanje veće rodne ravnopravnosti u STEAM (science, technology, engeneering, art, mathematics) području kojim prema posljednjim istraživanjima i dalje dominiraju muškarci (72%), dok se udio žena nije značajno promijenio u posljednjih nekoliko godina (28%). Rodna pristranost predstavlja sve veći problem, ali njegovo rješavanje kroz višestruko obrazovno adresiranje spomenutog problema pozitivno bi utjecalo ne samo na europsko gospodarstvo nego i na osvješćivanje cjelokupnog europskog stanovništva o važnosti rodne ravnopravnosti. Projekt će posebnu pozornost obratiti na žene u srednjem strukovnom obrazovanju jer se ono smatra svojevrsnim početkom usmjeravanja i razvoja karijera u STEAM području kao i potencijalno dobra podloga za suzbijanje predrasuda, ali i edukacije mladih o važnosti rodne jednakosti.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

- Razvijanje seta alata od 35 interaktivnih infografika koje se bave osobnim deficitima pojedinaca kako bi im se omogućilo da identificiraju pravi izbor karijere u STEAM području

- Razvijanje sveobuhvatnog programa stručnog usavršavanja koji će podržavati kontinuirani profesionalni razvoj strukovnih nastavnika i stručnjaka za profesionalno usmjeravanje

- Adresiranje ključnih pitanja povezanih s rodnom pristranosti u STEAM području kroz pružanje niza resursa koji podižu svijest o svjesnoj i nesvjesnoj rodnoj pristranosti

- Podrška menadžerima ljudskih resursa pri razvijanju odgovarajuće prakse zapošljavanja, zadržavanja i promicanja žena u STEAM sektoru

- Razvijanje MOOC-a (Massive Open Online Course) koji će omogućiti pristup Steamy Wonders interaktivnim infografikama, programu stručnog usavršavanja i alatima za menadžere ljudskih resursa

Ciljna skupina projekta:

- Žene svih dobnih skupina zainteresirane za rad u STEAM području

- Edukatori odraslih

- Stručnjaci iz područja upravljanja ljudskim resursima

Web projekta: https://steamywonders.eu/

BEST – Building environmental awareness and sustainability values through the Head, Heart, Hands Model for Transformative Learning

Nositelj projekta: Meath partnership, Irska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Rightchallenge – Associação, Portugal

JUGEND AM WERK STEIERMARK GMBH, Austrija

QUALITY CULTURE SRLS, Italija

CSI CENTER FOR SOCIAL INNOVATION LTD, Cipar

Ukupna vrijednost projekta: 250.000,00 EUR

Trajanje projekta: 01.01.2023. – 01.01.2025.

Cilj projekta:

Ovaj projekt ima za cilj odgovoriti na izazove s kojima se suočavaju mladi ljudi te radnici koji rade s mladima diljem Europe kroz razvoj paketa resursa kojima oni mogu osnažiti svoje kompetencije da postanu aktivniji u obrani svojih prava i potreba, uzimajući u obzir izravan i neizravan utjecaj koji klimatske promjene imaju na živote građana. Projekt će podržati građane diljem Europe i poticati mlade ljude i radnike s mladima diljem Europe kako bi bili spremni djelovati na klimatske promjene i nepravdu na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Projekt će ojačati znanje i svijest mladih ljudi kako bi oni bili spremni uključiti se u razvoj i napredak svoje lokalne, nacionalne i globalne zajednice. Mladi ljudi te radnici koji rade s mladima bit će uključeni u aktivnosti koje izravno utječu na njihovu svakodnevicu kroz ispitivanje njihovih koncepcija i unaprijed stvorenih ideja vezanih za klimatske promjene te utjecaja koji one imaju na njihovu svakodnevicu.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Podrška mladima za stjecanje dubljeg razumijevanja složenosti izazova s kojima se suočavaju na globalnoj razini imperativ je za izgradnju boljeg, održivijeg i povezanijeg svijeta. Ovaj će se projekt usredotočiti na ostvarivanje ekoloških ciljeva za održivi razvoj i omogućit će dublje razumijevanje globalnih društvenih problema s kojima se suočavamo u borbi protiv klimatskih promjena.

Ovaj projekt nastojat će ostvariti šest glavnih ciljeva:

- Poticati mlade ljude da razviju svijest o uzrocima i posljedicama klimatskih promjena

- Mladima i nastavnicima pružiti niz alata, ideja i inicijativa koje mogu koristiti u borbi protiv klimatskih promjena

- Osnažiti mlade da postanu nositelji promjena i aktivni građani u svojim lokalnim zajednicama

- Poticati mlade ljude i radnike koji rade s mladima na stvaranje rješenja za izazove koje nose klimatske promjene

- Educirati mlade ljude i nastavnike o ulozi kognitivnih, socio-emocionalnih i bihevioralnih kompetencija kako bi mogli pravovremeno reagirati i implementirati održive prakse u svoju svakodnevicu

- Otvoriti informativna i otvorena mjesta za dijalog i komunikaciju na temu klimatskih promjena.

Glavni rezultati:

- Mapiranje ekosustava izazova s kojima se mladi susreću kada poduzimaju mjere vezane za klimatske promjene

- Transformativna edukacija o klimatskim promjenama – Program stručnog usavršavanja za podršku radnicima u radu s mladima

- Banka održivih ideja za borbu protiv klimatskih promjena

Ciljna skupina projekta:

- Mladi ljudi od 15 do 29 godina starosti

- Radnici u radu s mladima

- Ostali dionici koje interesira tema klimatskih promjena

Web projekta: https://besterasmusproject.eu/results/

Newsletteri projekta:

BEST newsletter 1 HR

BEST newsletter 2 HR

BEST newsletter 3 HR

BEST newsletter 4 HR

BEST newsletter 5 HR

DIVERSITE – Providing access points to work-based online learning environments for diversity management in multi-ethnic, agediverse workforces

Nositelj projekta: BFI Burgenland, Austrija

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih

Future in Perspective limited

ITG Conseil

Mindshift Talent Advisory lda

NEOPHYTOS CH CHARALAMBOUS (INSTITUTE OF DEVELOPMENT LTD)

IHKPROJEKTGESELL SCHAFT MBH

AKMI ANONIMI EKPAIDEFTIKI ETAIRIA

Ukupna vrijednost projekta: 250.000,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2022–31.08.2024.

Cilj projekta:

Raznolikost na radnom mjestu danas je jedno od glavnih obilježja radnog života diljem Europe. Kako bi izvukli najveću moguću korist iz toga, menadžeri i radnici suočavaju se s izazovima koji zahtijevaju pažljivo razmatranje potrebe za novim interaktivnim edukacijskim resursima koji od menadžera i radnika traže da preispitaju tradicionalne ili dugotrajne sustave, strukture, prakse i vjerovanja. Projekt DIVERSITe bavi se takvom problematikom kroz zbirku interaktivnih infografika i e-Zineova koji će pomoći tvrtkama i zaposlenicima da integriraju strategije upravljanja raznolikošću na svoja radna mjesta.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

- Promicanje i podrška tvrtkama i zaposlenicima da integriraju strategije upravljanja raznolikošću na svoja radna mjesta.

- Omogućavanje pristupačnih i agilnih programa učenja za vlasnike tvrtki, menadžere te osoblje.

- Podrška digitalnoj spremnosti strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, s cjeloživotim obrazovanjem za stručnjake strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, te kroz uvođenje paketa digitalnih edukacijskih materijala za vlasnike tvrtki, menadžere i zaposlenike.

- Ulaganje u vještine i kompetencije upravljanja raznolikošću u europskim poduzećima, kako bi se na uključiviji način podržao oporavak europskog gospodarstva

- Stvaranje lokalne sinergije između pružatelja strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te pripadnika poslovne zajednice.

- Pružanje potpore nastavnicima iz obrazovanja odraslih uključivanjem u transnacionalne aktivnosti osposobljavanja i obuke.

Kako bismo odgovorili na potrebu tržišta za poboljšanim pružanjem strukovnog obrazovanja i osposobljavanja s ciljem zadovoljenja novonastalih potreba tržišta rada za sve raznovrsnijim radnim mjestima te kako bi europske tvrtke postale promotorima raznolikosti, naši glavni ciljevi na projektu su:

- Podržati poslodavce kod uključivanja raznolikosti u njihovo poslovanje te kod razvoja strategije upravljanja raznolikošću.

- Educirati zaposlenike o raznolikosti i osigurati im paket obrazovnih resursa koji će im pomoći da budu promotori raznolikosti na svojim

radnim mjestima.

- Uključiti stručnjake iz obrazovanja odraslih u nadogradnju vještina kako bi mogli koristiti edukacijske materijale razvijene kroz projekt i stekli povjerenje za rad i podučavanje u online okruženju.

- Doprinijeti uključivanju raznolikosti na radna mjesta u Europi.

Ciljna skupina projekta:

- Edukatori u obrazovanju odraslih

- Predstavnici poslovne zajednice

Web projekta: https://diversiteproject.eu/

Newsletteri projekta:

DIVERSITe newsletter 1 HR

DIVERSITe newsletter 1 EN

DIVERSITe leaflet HR

DIVERSITe leaflet EN

DIVERSITe newsletter 3 HR

DIVERSITe newsletter 3 EN

DIVERSITe newsletter 4 HR

DIVERSITE – Providing access points to work-based online learning environments for diversity management in multi-ethnic, agediverse workforces

Nositelj projekta: Coopérative pour le Développement de la Créativité et de l’Innovation (Francuska)

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih

INNOVADE LI LTD (Cipar)

Spectrum Research Centre CLG (Irska)

Rightchallenge – Associação (Portugal)

Skills Elevation FHB (Njemačka)

Academia Postal 3 Vigo S.L. (Španjolska)

BULGARIAN-ROMANIAN CHAMBER OF COMMERCE AND INDUSTRY ASSOCIATION (Bugarska)

Ukupna vrijednost projekta: 263.158,00 €

Trajanje projekta: 01.04.2021. – 31.03.2023. (24 mjeseca)

Cilj projekta:

Glavna tema projekta je razvoj programa učenja na temu strateških inovacija koji će pomoći vlasnicima poduzeća i menadžerima s ciljem progresivnog oporavka od utjecaja pandemije Covid-19. Svi materijali koji će se razviti u sklopu projekta osmišljeni su za podršku mobilnom učenju na pametnim telefonima. Na taj način nastojat će se riješiti niska zastupljenost obrazovanja i osposobljavanja u sektoru malih i srednjih poduzeća. Projekt će se usredotočiti na izgradnju strateških inovacijskih vještina malih i srednjih poduzeća kako bi ih se informiralo i pripremilo za iskorištavanje potencijala novih prilika u današnjem digitalnom svijetu. Projekt će također pružiti osnovnu obuku strukovnim nastavnicima kako bi se poboljšalo njihovo znanje o strateškim inovacijama u sektoru malog i srednjeg poduzetništva te kako bi izgradili svoje pedagoške i digitalne vještine koje će im pomoći da iskoriste potencijale koje pruža online način učenja.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati

- Osposobljavanje na radnom mjestu u poduzećima s ciljem povećanja inovativnosti nakon negativnog utjecaja pandemije Covid-19

- Zbirka interaktivnih infografika i EduZineova – Partneri su identificirali strateške inovacijske module koji će biti ovuhvaćeni u EduZine paketu. Vlasnici i menadžeri poduzeća bit će upoznati sa sljedećih 7 strateških inovacijskih modula: inovacijske tipologije, poslovna kultura, pokretači inovacija, etika i upravljanje, korporativne inovacijske strategije, akcija i rješenja za poslovnu strategiju.

- SIS-SME MOOC i Zajednica prakse – Partneri će razviti MOOC platformu na kojoj će biti predstavljeni svi materijali razvijeni tijekom projekta i koji će doprinijeti razvoju strateških inovacija u poduzećima. MOOC će također djelovati kao podrška pri razmjeni najbolje prakse gdje će sudjelovati i kolege iz struke s ciljem osiguranja uspješnih strateških inovacija u poslovanju.

Ciljna skupina projekta

- Strukovni nastavnici

- Poduzetnici, menadžeri

Web projekta: https://sissme.eu/

DIVERSITE – Providing access points to work-based online learning environments for diversity management in multi-ethnic, agediverse workforces

Nositelj projekta: Gestión Estratégicae Innovación SL, Spain

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Croatia

Spectrum Research Centre CLG, Ireland

Skills Elevation FHB, Germany

Mindshift Talent Advisory lda, Portugal

The Square Dot team,Belgium

INNOVADE LI LTD, Cyprus

COMITE DE BASSIN D’ EMPLOI DU SUD LUBERON, France

Ukupna vrijednost projekta: 200.390,00 EUR

Trajanje projekta: 1.4.2022-31.3.2024.

Cilj projekta:

Razviti i uvesti hibridni pristup učenju koji izgrađuje poduzetničke, digitalne i zelene vještine strukovnih nastavnika i polaznika te razvoj i testiranje novog pedagoškog pristupa u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju koji digitalizaciju stavlja u središte obrazovnog procesa. CIRCULO će razviti program Treniraj trenera kojim će se adresirati nekoliko prioriteta Europskog zelenog plana i Programa vještina za Europu s naglaskom na proširivanju znanja strukovnih nastavnika u kontekstu izgradnje poduzetničkog duha i razumijevanja ključnih principa cirkularne ekonomije. Pomoću pristupačne i interaktivne online platforme radit će se na izgradnji pedagoških i digitalnih vještina strukovnih nastavnika i na njihovom osposobljavanju kako bi mogli pružiti kvalitetne usluge strukovnog obrazovanja i osposobljavanja. Time će se ujedno i podizati samopouzdanje strukovnih nastavnika za poučavanje na daljinu, ali i razvijati vještine podučavanja i mentoriranja kako bi oni mogli podržati mlade ljude i učenike strukovnog usmjerenja da ostvare svoj potencijal.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati

- Izraditi novi program kontinuiranog profesionalnog usavršavanja Treniraj trenera za strukovne nastavnike/trenere s ciljem jačanja njihovih dihitalnih vještina kako bi mogli digitalizirati svoje metode i tehnike poučavanja, ali i pružiti svojim poslaznicima odgovarajuće usmjeravanje i mentorstvo

- Razviti CIRCULO Zbirke alata za poučavanje koji učenicima strukovnog obrazovanja i osposobljavanja omogućuje stjecanje vještina potrebnih za zelenu i kružno gospodarstvo

- Razviti CIRCULO Platformu za e-učenje na kojoj će se moći pristupiti svim materijalima razvijenim na projektu, kao i biti dio online zajednice stručnjaka za strukovno obrazovanje i osposobljavanje diljem Europe

Ciljna skupina projekta

- Strukovni nastavnici

- Učenici strukovnog usmjerenja

Web projekta: https://circuloproject.eu/about/

Newsletteri projekta:

Circulo newsletter 3 EN

Circulo newsletter 4 EN

Circulo newsletter 4 HR

eSMART- NEXT GENERATION WEB 4.0 ENTREPRENEURS

Nositelj projekta: BFI Burgenland, Austrija

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Spectrum Research Centre CLG, Irska

Skills Elevation FHB, Njemačka

Academia Postal 3 Vigo S.L, Španjolska

WYZSZA SZKOLA BIZNESU I NAUK O ZDROWIU, Poljska

CENTRE FOR ADVANCEMENT OF RESEARCH AND DEVELOPMENT IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY LTD-CARDET, Cipar

Rightchallenge – Associação, Portugal

Ukupna vrijednost projekta: 267.126,00 EUR

Trajanje projekta: 1.4.2021-31.3.2023.

Cilj projekta:

Cilj je projekta podržati prihvaćanje inovativnih pristupa i digitalnih tehnologija za poučavanje i učenje. U sklopu eSMART projekta izradit će se kurikulum poduzetništva za mlade ljude s urođenim digitalnim vještinama koji započinju karijeru u CCI sektoru. Ovaj projekt također će pružiti osnovno stručno usavršavanje za strukovne nastavnike kako bi se osiguralo da su upoznati sa svim internetskim mogućnostima i potencijalima u svrhu pokretanja novih poslovanja. Isto tako, strukovni nastavnici na taj će način izgraditi svoje pedagoške i digitalne vještine koje će im pomoći da iskoriste potencijal internetskih mreža za učenje pružanja visokokvalitetne usluge strukovnog obrazovanja u trenutnom kontekstu pandemije Covid-19 gdje tradicionalne usluge utemeljene na isključivo institucionaliziranom obrazovanju više nisu održive

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

- Osmisliti i izraditi ciljani kurikulum poduzetništva za mlade ljude s urođenim digitalnim vještinama koji započinju karijeru u CCI sektoru.

- Razviti sveobuhvatan paket digitalnog materijala za učenje čiji će cilj biti pružiti potrebne i korisne informacije mladim poduzetnicima o otvaranju svog poslovanja.

- Osigurati osnovnu stručno usavršavanje za strukovne nastavnike kako bi se osiguralo da su upoznati sa svim internetskim mogućnostima i potencijalima u svrhu pokretanja novih poslovanja.

Ciljna skupina projekta:

- Strukovni nastavnici

- Mladi s razvijenim digitalnim vještinama

- CCI sektor – Kulturni i kreativni sektor. Više informacija o ovoj temi možete pronaći na https://ec.europa.eu/culture/sectors/cultural-and-creative-sectors

Web projekta: https://esmart-project.eu/

Newsletteri projekta:

eSMART newsletter 1 HR

eSMART newsletter 2 HR

eSMART newsletter 3 HR

eSMART newsletter 3 EN

eSMART newsletter 4 HR

The VET-ification of Online Gaming through innovative challenge-based learning

Nositelj projekta: Association de Gestion des Fonds Européens

Partneri:

Callidus ustanova za obrazovanje odraslih

Hauptstadtallee 239 V V UG (Skills Elevation FHB)

FUTURE IN PERSPECTIVE LIMITED

INSTITUTO PARA EL FOMENTO DEL DESARROLLO Y LA FORMACION SL

CENTRE FOR ADVANCEMENT OF RESEARCH AND DEVELOPMENT IN EDUCATIONAL TECHNOLOGY LTD-CARDET

Rightchallenge – Associação

VsI Socialiniu inovaciju centras

Ukupna vrijednost projekta: 255.567,00 EUR

Trajanje projekta: 24 mjeseca

Cilj projekta:

Cilj projekta je dizajniranje i razvoj mobilnih igrica za angažiranje osoba koji su odustali od obrazovanja i nevoljko uče. Kreiranjem zanimljivih obrazovnih resursa dodatno ćemo angažirati i motivirati mlade osobe, podići im samopoštovanje i samosvijest te izgraditi njihovo samopouzdanje. Cilj projekta je na taj način mlade osobe koje su odustale od edukacije vratiti na put cjeloživotnog obrazovanja.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

- Izgradnja partnerstva sa lokalnim interesnim skupinama i predstavljanje nove metodologije učenja i novih zanimljivih obrazovnih resursa

- Osnovno stručno osposobljavanje za strukovne učitelje i edukatore da bi im se poboljšale tehničke vještine za stvaranje novih i inovativnih resursa za učenje pomoću najnovije tehnologije

- Pop-up Gaming Hubs pomoću kojih se će projekt predstaviti ciljnoj skupini

- Finalna konferecija na kojoj će se predstaviti razvoj novih obrazovnih resursa i novu metodologiju, te rezultati pilot faze projekta

Ciljna skupina projekta:

NEET’s (mladi ljudi od 19-34 koji nisu završili nikakvu edukaciju, nisu trenutačno u obrazovanju niti treningu i nisu zaposleni)

Web projekta: https://casino-project.eu/

AGILITe – Developing the digital and entrepreneurial competences of VET trainers to support agile entrepreneurship training

Nositelj projekta: FUTURE IN PERSPECTIVE LIMITED

Partneri:

Callidus ustanova za obrazovanje odraslih

Academia Postal 3 Vigo S.L.

AKMI ANONIMI EKPAIDEFTIKI ETAIRIA

A & A Emphasys Interactive Solutions Ltd

Hauptstadtallee 239 V V UG (Skills Elevation FHB)

FONIX AS

INSTITUTO DE SOLDADURA E QUALIDADE

FUNDATIA PROFESSIONAL

Ukupna vrijednost projekta: 299.365,00 EUR

Trajanje projekta: 24 mjeseca

Cilj projekta:

Cilj projekta je izgradnja digitalnih kompetencija, poduzetničkog duha i razumijevanje Europskog Zelenog Plana za strukovne učitelje. Također, cilj projekta je promocija novih poslovnih prilika strukovnim učiteljima kako bi im se pomoglo u razvijanju inovativnih i privlačnih okvira učenja i kako bi oni uspješno iskoristili potencijal novonastalih poduzetnika sudjelujući u razvijanju njihovih ključnih kompetencija.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

- Poboljšanje kompetencija strukovnih učitelja edukatora kroz stručno usavršavanje

- Uključenje strukovnih učitelja u Community of Practice

- Izgradnja poduzetničkih kompetencija i ključnih znanja o kružnoj ekonomiji kroz AGILITe EduZines

- Finalna konferencija na kojoj će se predstaviti cijeli paket resursa, a na kojoj će prisustvovati i strukovni učitelji i edukatori

Ciljna skupina projekta:

- Strukovni učitelji

- Edukatori odraslih

- *EduZines – obrazovni resurs, inovativna edukativna metoda za samostalno učenje koje pruža visokokvalitetne, a lako dostupne mogućnosti učenja i materijale za strukovne učitelje i edukatore odraslih zbog svoje lake dostupnosti.

- *Community of Practice – razvijanje kolektiva strukovnih učitelja okupljenih oko on-line platforme (MOOC) koja sadrži i distribuira sve materijale koji su razvijeni u sklopu projekta i na taj način ih čini dostupnima i nakon završetka projekta

Web projekta: https://agilite-project.eu/

AGILITe – Developing the digital and entrepreneurial competences of VET trainers to support agile entrepreneurship training

Nositelj projekta: Universitaet Paderborn, Njemačka

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Berufsförderungsinstitut Burgenland, Austrija

Spectrum Research Centre CLG, Irska

Universitatea Din Pitesti, Rumunjska

University of Peloponnese, Grčka

Centre for advancement of research and development in educational technology Ltd. CARDET, Cipar

Institito de Soldadura e Qualidade Portugal

Burgarski Svoboden Universitet, Bugarska

Ukupna vrijednost projekta: 419.013,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. – 31.08.2023.

Cilj projekta:

Kako bi se uspješno odgovorilo na sve izraženije klimatske promjene, cilj ovog projekta je kroz maksimalni socijalni utjecaj promijeniti globalno okruženje, a da se pritom ne izgubi poslovna vizija za stvaranje profitabilnih proizvoda. Cilj projekta “Green for Future” je stvoriti novi „zeleni“ koncept koji će rezultirati ključnim promjenama u svijesti kompanija te u području obrazovanja odraslih. Ovaj projekt želi navesti potrošače, zaposlenike i druge dionike da promijene svoje viđenje ekološke situacije u njihovim zemljama predstavljajući važan pokušaj razvoja inovativnih kvalifikacijskih okvira i resursa kojima se potiču promjene u poslovnom sektoru.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

72 edukatora iz područja obrazovanja odraslih završit će “in-service” obuku s ciljem upoznavanja novog “zelenog” koncepta

Razvoj zelenog “EntreComp” kvalifikacijskog okvira s ciljem usvajanja bitnih vrijednosti održivog poduzetništva te promicanja novog koncepta “zelene” ekonomije

Razvoj zbirke resursa za stjecanje poslovnih kompetencija u svrhu podrške osoblju iz područja obrazovanja odraslih

Razvoj “in-service” programa obuke kao podrška kontinuiranom stručnom razvoju edukatora iz područja obrazovanja odraslih s ciljem razumijevanja koncepta “zelenog” poduzetništva

Razvoj globalnog otvorenog “On-line” tečaja u svrhu promocije koncepta “zelenog” poduzetništva

Ciljna skupina projekta:

Edukatori iz područja obrazovanja odraslih

Zaposlenici, poduzeća, donositelji ekonomskih odluka i drugi dionici

Green EntreComp = kvalifikacijski okvir koji će se koristiti od strane edukatora iz područja obrazovanja odraslih u školama i na fakultetima diljem Europe. Pružanje “GreenEntreComp-a” kao okvira za budući razvoj imat će značajan utjecaj na okoliš i tvrtke u cijeloj Europi.

Web projekta: https://green4future.eu/

Newsletter projekta:

SKILL PICS – Using Interactive Infographics to Promote Problem Based Learning for the Development of Key Transversal Skills

Nositelj projekta: Berufsförderungsinstitut Burgenland, Austrija

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Future in Perspective Limited, Irska

Aliance Lektoru a Konzultantu, Češka

Jaitek Tecnología y Formación SL, Španjolska

Innovade Li Ltd., Cipar

Rightchallenge – Associação, Portugal

Hauptstadftallee 239 V V UG, Njemačka

Ukupna vrijednost projekta: 246.319,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2020. – 31.08.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je svim građanima pružiti ključne transverzalne vještine poput digitalne pismenosti, poduzetništva, kritičkog i kreativnog razmišljanja, vođenja, inovativnosti, rješavanja problema, timskog rada i socijalnog utjecaja. Stjecanje takvih vještina nije namijenjeno samo određenom polju rada, već njihovoj uporabi u širem spektru područja što će povećati vrijednost građana na tržištu rada.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Promicanje nove metodologije koristeći pristup učenju rješavanjem problema umjesto uobičajene metode kombiniranog učenja

400 učenika iz područja obrazovanja odraslih razvit će ključne transverzalne vještine koje će im pomoći na tržištu rada

48 edukatora iz područja obrazovanja odraslih završit će pilot edukaciju programa “in-service” obuke koja će povećati njihove digitalne i pedagoške vještine

16 interaktivnih infografika bit će razvijeno i prevedeno na 8 jezika partnera

U sklopu projekta bit će razvijen “In-service” priručnik koji će biti preveden na 8 jezika partnera

Razvoj projektnog MOOC-a (globalnog otvorenog online tečaja)

Ciljna skupina projekta:

- Edukatori iz područja obrazovanja odraslih koji nastoje odgovoriti na potrebe tržišta za transverzalnim vještinama u modernom poslovanju

- Ljudi koji žele steći ključne transverzalne kompetencije koje su im potrebne za ispunjenje potencijala i postizanje ciljeva u karijeri

- Interaktivni infografi – vrsta internet zadataka koji će ponuditi ciljnoj skupini veliku priliku za stjecanjem znanja kroz različite izazove. Oni uključuju videozapise s objašnjenjima, članke u časopisima, kvizove ili slagalice, digitalne “provale” ili “online escape room-ove” te “WebQuest-ove”.

Web projekta: https://skillpics.eu/

Entrepreneurship Training for Innovators

Nositelj projekta: Coopérative pour le Développement de la Créativité et de l’Innovation (Francuska)

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih (Hrvatska)

Mindshift Talent Advisory lda (Portugal)

INNOVADE LI LTD (Cipar)

FUTURE IN PERSPECTIVE LIMITED- FIPL (Irska)

JAITEK TECNOLOGÍA Y FORMACIÓN SL (Španjolska)

Skills Elevation FHB (Njemačka)

QUARTER MEDIATION (Nizozemska)

Ukupna vrijednost projekta: 252.382,00 EUR

Trajanje projekta: 15.9.2020-14.9.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je uspješno uključiti poduzetnike u razvoj različitih inovacijskih procesa koji su dosad bili rezervirani gotovo isključivo za znanstvenike i akademsku zajednicu. Ideja projekta je uključiti velik broj ljudi u procese inovacija, mogućnost slobodnijeg kruženja znanja te razvoj proizvoda i usluga koje mogu pridonijeti stvaranju novih tržišta.

Glavni sudionici projekta su visokoobrazovani inovativni poduzetnici koji su poznati po svom bogatom radnim iskustvom (od 5 do 10 godina). Očekuje se da će rezultati ovog projekta postići trajni utjecaj na europsko društvo.

Main project activities and results:

- Razvijanje zbirke interaktivnih infografika koje pružaju obuku u području inovacijskog poduzetništva:

Interaktivne infografike sadržane u Zbirci baviti sljedećim ključnim područjima kompetencija:

Kreativno razmišljanje

Rješavanje problema

Vodstvo i upravljanje timom

Upravljanje inovacijama

Strateško planiranje

Upravljanje rizicima

Razvoj poslovnog modela

Prikupljanje rizičnog kapitala

Brzo eksperimentiranje

- Razvoj programa stručnog usavršavanja za edukatore odraslih sa specifičnim ciljem razvijanja njihovih vještina i kompetencija za stvaranje vlastitih interaktivnih infografskih izvora

- Razvoj besplatne online platforme za učenje kako bi se omogućio pristup Zbirci interaktivnih infografika

Target group of the project:

Inovativni poduzetnici

Edukatori odraslih

Web projekta: https://8percent.eu/

Supporting Digital Native NEETs Back to Mainstream Education, Training and Employment

Nositelj projekta: VSI INOVACIJU BIURAS, Lithuania

Partneri:

Callidus – ustanova za obrazovanje odraslih, Croatia

VSI INOVACIJU BIURAS, Lithuania

DRUZHESTVO ZNANIE, Bulgaria

OSRODEK SZKOLENIOWO-BADAWCZY INNEO, Poland

AKLUB CENTRUM VZDELAVANI A PORADENSTVI, Czech Republic

ARPIS Asociacion Regional Para la Inclusion Social, Spain

Ukupna vrijednost projekta: 171.721,00 EUR

Trajanje projekta: 1.10.2020. – 30.07.2022.

Cilj projekta:

Cilj projekta je uspješno uključiti i motivirati marginalizirane mlade odrasle osobe između 20 i 34 godine (NEET* osobe) u obrazovanje, programe osposobljavanja i zapošljavanje. Unatoč nižim obrazovnim postignućima, većina današnje NEET populacije ima temeljnu razinu znanja u pogledu digitalnih i društvenih medija. Ta vrsta digitalne pismenosti može predstavljati prekretnicu za ponovno obrazovno angažiranje NEET populacije. Projekt NEET-IDEA dat će mladim ljudima priliku da nauče kako koristiti svoje pametne telefone za snimanje kratkih filmova te biti dio filmske ekipe u ulozi koja odgovara njihovim osobnim preferencijama.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Razvijanje programa stručnog usavršavanja koji će osigurati da nastavnici za odrasle razviju potrebne vještine za obučavanje NEET skupine u izradi digitalnih sadržaja pomoću pametnih telefona

Razvoj kurikuluma za program stručnog usavršavanja za nastavnike

Novi razvojni pristup za stjecanje ključnih osnovnih i transverzalnih vještina utemeljenih u digitalnom i medijskom proizvodnom okruženju

Razvoj online platforme koja bi omogućila pristup resursima za stručno usavršavanje

70 nastavnika za odrasle dovršit će program stručnog usavršavanja za ponovno obrazovno angažiranje marginaliziranih mladih odraslih osoba

350 članova NEET skupine bit će dio filmske ekipe i završiti program obuke za proizvodnju digitalnih i društvenih medijskih sadržaja

Proizvodnja 70 kratkih filmova usmjerenih na temu ‘My dream job’

Ciljna skupina projekta:

NEET skupina

Edukatori za rad s marginaliziranim mladim osobama

* NEET je akronim koji označava mlade između 20 i 34 (u Hrvatskoj između 15 i 29) godine koji nisu zaposleni, ne obrazuju se niti usavršavaju (engl. Not in Employment, Education or Training).

ELEVATION – Raising the skills of adults on the margins of lifelong learning

Nositelj projekta: Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Partneri:

Osrodek Szkoleniowobadawczy INNEO, Poljska

Asociatia pentru Educatie si Dezvoltare Durabila, Rumunjska

Centre for advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar

The Rural Hub, Irska

Rightchallenge – Associação, Portugal

The Swiss Federation for Adult Learning – SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 163.506,00 EUR

Trajanje projekta: 02.09.2019. – 01.09.2021.

Cilj projekta:

Cilj projekta je razvoj mini resursa za učenje u svrhu stjecanja ključnih kompetencija namijenjenih odraslim osobama lošijih životnih mogućnosti koje ne pokazuju interes za sudjelovanjem u cjeloživotnom učenju. Kao podrška tom cilju namjerava se razviti kurikulum za osposobljavanje osoblja u obrazovanju odraslih u svrhu rada s tom ciljnom skupinom odraslih polaznika te lakšeg i kvalitetnijeg korištenja novih obrazovnih resursa za učenje.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

IO1 – Razvoj mini obrazovnih resursa za stjecanje ključnih kompetencija u disciplinama:

Umjetnost

Kultura

Digitalni i socijalni mediji

Sport i hobiji

IO2 – Izrada kurikuluma za osposobljavanje osoblja u obrazovanju odraslih za rad s ciljnom skupinom

IO3 – Razvoj i dizajn modularnog priručnika za učenike s potrebnim sadržajem za učenje prema novim okvirima učenja te priručnika za organizaciju festivala učenja

IO4 – Izrada portala za e-učenje

IO5 – Evaluacija projekta

Ciljna skupina projekta:

Odrasle osobe s niskim kvalifikacijama, migranti, izbjeglice, etničke manjine, itd.

Edukatori

Projekt nastoji razviti i prilagoditi nove edukacijske materijale kako bi one najugroženije ponovo privukao u proces obrazovanja. Novi edukacijski materijali obuhvaćat će popularne teme kao što su umjetnost, kultura, digitalni i socijalni mediji, sport te razne hobi aktivnosti.

Ideja projekta je navedene tematske okvire prilagoditi bitnim obrazovnim disciplinama na način da budu jednostavni i pristupačni marginaliziranoj ciljnoj skupini kako bi se ona mogla zainteresirati i uključiti u rješavanje takvih izazova. Cilj projekta nije samo proširiti znanje i opću kulturu sudionika o popularnim temama današnjice nego kroz tu svakodnevnu tematiku povećati kompetencije sudionika i u drugim bitnim obrazovnim disciplinama iako možda oni sami u početku neće biti niti svjesni svojih novih stečenih kompetencija koje im dugoročno uvelike mogu pomoći u obrazovanju i poslu.

Web projekta: https://elevationproject.eu/hr/

PIGGY BANK – A Family Learning Model to Promote Financial Literacy

Nositelj projekta: Reintegra, Češka

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Future in Perspective Limited, Irska

Centre for Advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar

AEVA – Associacao para a educacao e valorizacao da regiao de aveiro, Portugal

Asociación cultural y medioambiental Permacultura Cantabria, Španjolska

The Swiss Federation for Adult Learning – SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 226.084,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2019. – 30.09.2021.

Cilj projekta:

Cilj ovog projekta je podizanje razine financijske pismenosti u svim državama partnerima s naglaskom na pomoć obiteljima kojima je takvo znanje potrebno. Ovaj projekt nastao je sa svrhom financijskog opismenjavanja ljudi kako bi u budućnosti što manje obitelji dolazilo u nepogodne financijske situacije i time direktno ugrožavali egzistenciju sebe i svoje obitelji.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Razvoj mobilne aplikacije koju će sudionici moći koristiti u svrhu učenja

Izrada kolekcije od 12 stripova za mlađu djecu koja će biti prevedena na 6 partnerskih jezika

Razvoj 12 edukacijskih materijala u obliku „Escape Room“izazova u svrhu učenja putem interneta za djecu od 13 do 18 godina starosti

Razvoj 12 edukacijskih materijala u obliku „Webquest“ zadataka za mlade ljude od 19 do 25 godina starosti s ciljem učenja o financijskom upravljanju od kojih će polovica biti sa pozitivnim scenarijem, a druga polovica sa negativnim scenarijem financijskog djelovanja kako bi sudionici mogli naučiti i dobra i loša iskustva upravljanja financijama

Razvoj edukacijskog programa za roditelje i skrbnike kako bi se osigurala izgradnja vlastite financijske pismenosti te mogućnost upravljanja novim modelom obiteljskog učenja

Razvoj edukacijskog programa i priručnika koji će dati odgovore na specifične izazove korištenja novih resursa za učenje podržavajući kontinuirani profesionalni razvoj edukatora u svrhu maksimizacije iskoristivosti novih resursa učenja

Razvoj internet platforme za učenje – prilagođeno i potpuno mobilno zajedničko mrežno okruženje za učenje koje podržava pristup sa pametnih telefona i tableta

Ciljna skupina projekta:

Djeca između 6 i 12 godina starosti

„Teenageri“ između 13 i 18 godina starosti

Mladi između 19 i 25 godina starosti

Roditelji i skrbnici

Edukatori

Ciljna skupina projekta nisu samo odrasli s nižom razinom financijske pismenosti već i djeca raznih dobnih skupina kako bi se što bolje pripremila za sve financijske izazove i zamke s kojima će se susretati kroz odrastanje i život.

Webquests / Escape Room Challenges = načini rješavanja zadataka i izazova putem interneta u svrhu stjecanja novih znanja i kompetencija

Web projekta:

https://piggybankproject.eu/

Zero Waste power in HoReCa

Nositelj projekta: Centar za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj“ Zagreb, Hrvatska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

it, Italija

Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik, Hrvatska

Cámara Oficial de Comercio, Industria y Navegación de Granada, Španjolska

Srednja šola za gostinstvo in turizem, Slovenija

Future In Perspective Limited, Irska

Ukupna vrijednost projekta: 208.858,00 EUR

Trajanje projekta: 01.09.2019. – 28.02.2022

Cilj projekta:

Ovaj projekt kroz niz aktivnosti povezuje „Zero Waste“ teme sa strukovnim obrazovanjem i poslovnim sektorom u ugostiteljstvu s jasnim ciljem promjena u procesu obrazovanja i poslovanja na način odabira modela rada koji su održivi i manje štetni za okoliš.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Izrada kurikuluma za provedbu specifičnih postupaka gospodarenja otpadom u HoReCa sektoru

Kurikulum će sadržavati edukativne sadržaje i konkretne smjernice o organizaciji rada u ugostiteljskim objektima s ciljem zaštite okoliša na temelju uspostavljanja „Zero waste“ standarda

Dizajn digitalnih alata za učenje temeljenih na kurikulumu

Cilj je podržati učenje kroz individualne načine usvajanja znanja i korištenje ICT alata

Alat je namijenjen svim učenicima u procesu strukovnog ugostiteljskog obrazovanja te djelatnicima u HoReCa sektoru

Izrada IT standardnog alata za evaluaciju razine „Zero waste“ poslovanja

Ciljna skupina projekta:

Učenici i nastavnici VET ugostiteljskih škola – alati će sudionicima pružiti osnovne sadržaje za organiziranje profesionalnih kuhinja i ugostiteljskih objekata s glavnim ciljem smanjenja otpada, zaštite okoliša i podizanja „Zero Waste“ standarda u HoReCa sektoru

Hoteli i ugostiteljski objekti – razvit će se digitalni alat za procjenu standarda s nultim otpadom za menadžere i rukovoditelje hotela

„Zero Waste“ je globalni pokret usmjeren ka pronalaženju optimalnih rješenja na aktualna pitanja zagađenja okoliša i ponovne uporabe korištenih materijala.

Više o projektu možete saznati na: https://www.zerowastepower.eu/p-1.html

Game of Phones

Nositelj projekta: Meath Partnership, Irska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Fondo Formacion Euskadi, FFE, Španjolska

Storytellme, Portugal

Centre for Advancement of research and development in educational technology, CARDET, Cipar

The Swiss Federation for Adult Learning – SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 174.404,00 EUR

Trajanje projekta: 1.11.2018. – 31.01.2021.

Cilj projekta:

Game of Phones je Erasmus+ projekt kojemu je primarni cilj kroz dizajn i razvoj zadataka baziranih na izazovima za mlade pomoći reintegraciji marginalizirane ciljne skupine u obrazovanje ili zapošljavanje na način da kroz rješavanje tih izazova steknu vještine i kompetencije koje će im poboljšati izglede kod zapošljavanja ili ih motivirati na daljnji proces obrazovanja.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Razvoj sadržaja učenja za webquest izazove

Izrada 32 webquest izazova u adekvatnom medijskom formatu za učenje na mobilnim platformama i pametnim telefonima

Stjecanje dubljeg znanja i razumijevanja o podrijetlu i funkcioniranju EU

Istraživanje povijesno povezanih raznolikosti i kulturoloških identiteta Europe

Promocija multikulturuloških i socioekonomskih vrijednosti europskog društva

Demonstracija identiteta nacionalne kulture odnosno njegove kompatibilnosti sa europskim identitetom

Razvoj Mozilla Badges sustava nagrađivanja s ciljem motivacije ciljne skupine za stjecanje novih znanja i vještina

Identifikacija ključnih interesnih skupina koje će biti članovi lokalnog foruma interesnih skupina

Neke od ključnih vještina koje se žele postići edukacijom kandidata su: kritičko razmišljanje, rješavanje problema, istraživanje, digitalizacija, komunikacija, timski rad, itd.

Ciljna skupina projekta:

Edukatori za rad s marginaliziranim mladim osobama

NEET skupina

* Webquest = oblik zadataka na internetu koji će ciljnoj skupini kroz razne izazove ponuditi velike mogućnosti stjecanja znanja

* Mozilla Badges = način vrednovanja učenika kroz nagrađivanje bedževima

* NEET je akronim koji označava mlade između 18 i 24 (u Hrvatskoj između 15 i 29) godine koji nisu zaposleni, ne obrazuju se niti usavršavaju (engl. Not in Employment, Education or Training)

Web projekta: https://www.gameofphonesproject.eu/en/

Digital Media – A Bridge to Inclusion DIME

Nositelj projekta: Ballybeen Women’s Centre – BWC, Sjeverna Irska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Kas Halk Egitimi Merkezi – Kas HEM, Turska

The Rural Hub, Republka Irska

Cooperativa Sociale Prometeo onclus a Mutualita Prevalente – Prometeo, Italija

Osrodek Szkoleniowo-Badawczy INNEO, Poljska

INNOVENTUM OY, Finska

Reintegra, Češka

The Swiss Federation for Adult Learning – SVEB, Švicarska

Ukupna vrijednost projekta: 296.324,00 EUR

Trajanje projekta: 01.10.2017. – 30.09.2019.

Cilj projekta:

S obzirom na činjenicu da su digitalni mediji izvrstan način za prenošenje znanja i razvoj ključnih kompetencija, cilj ovog projekta bio je ponuditi mladim marginaliziranim odraslim osobama (NEET skupina) učinkovit način stjecanja znanja, vještina i kompetencija pomoću kojih će postati konkurentniji na modernom tržištu rada.

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Obuka edukatora za mlade odrasle osobe pružanjem potrebne obuke iz područja digitalnih i pedagoških vještina s ciljem daljnjeg osposobljavanja marginalizirane ciljne skupine projekta

Edukacije provedene u svakoj od država partnera s ciljem prenošenja stečenog znanja od strane edukatora na mlade nezaposlene odrasle osobe

Izrađen je inovativan vodič kojim su se edukatori služili kako bi na kvalitetan i učinkovit način uspjeli prenijeti znanje stečeno kroz DIME edukacije na mlade marginalizirane odrasle osobe

Mlade odrasle osobe imale su na raspolaganju skriptu koja im je bila bitna pomoć kod upoznavanja sa svim potrebnim vještinama, tehnikama i zakonitostima vezanim uz edukaciju izrade digitalnih medija

U svakoj od država partnera provedeni su događaji „Festival kratkog filma“ te „Nacionalna kampanja“ koji su uvelike pomogli pri podizanju svijesti o potrebi usvajanja takve vrste znanja i vještina kod marginaliziranih skupina društva te općenito o benefitima koje znanje o digitalnim medijima pruža

Ciljna skupina projekta:

NEET skupina

Edukatori mladih odraslih osoba

O projektu saznajte više na: https://dimeproject.eu

Rezultat projekta:

Ustanova Callidus kao jedan od projektnih partnera, usmjerila je znanje stečeno kroz edukaciju svojih djelatnika na razvoj znanja i vještina mladih odraslih osoba s ciljem povećanja njihovih mogućnosti na tržištu rada. Kao jedan od intelektualnih rezultata ovog projekta predstavljamo vam i kratki video u kojem možete dobiti kratke savjete za izradu vašeg kratkog filma na vašim smartphone-ovima! Nadam se da ćete se dobro zabaviti, a usput naučiti i nešto novo.

Youthcoach Project, “Moja prilika za budućnost”

Nositelj projekta: Aklub Centrum Vzdelavani A Poradenstvi – AKLUB, Češka

Partneri:

WIFI Croatia, Hrvatska

BFI, Austrija

INAB, Njemačka

IFOA, Italija

IDT, Španjolska

Techniki Ekpaideftiki, Grčka

Atama, Slovenija

Ukupna vrijednost projekta: 276.810,00 EUR

Trajanje projekta: 1.9.2014. – 31.8.2016.

Cilj projekta:

Projekt Youthcoach je internacionalno europsko VET (Vocational education and training u prijevodu Strukovno obrazovanje i obuka) partnerstvo koje ima za cilj prenijeti, prilagoditi i provoditi inovativne projekte i proizvode koji:

Jačaju povezanost i suradnju između obrazovanja i zapošljavanja u početnom strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Pomažu u smanjenju velikog broja odustajanja u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Razvijaju osnovne i pomoćne vještine, osobito poduzetničke vještine s mladim učenicima u strukovnom obrazovanju

Provjeravaju vještine i sposobnosti tih mladih učenika u skladu sa Europa 2020, ET 2020 i Erasmus + ciljevima

Promiču razmjenu iskustava, daljnja prilagodba koncepata i internacionalno umrežavanje, integrirajući lokalne sudionike svakog partnera na projektu

Glavne projektne aktivnosti i rezultati:

Analiza potreba svakog pojedinog tržišta u zemljama partnerima

Obuka trenera za savjetovanje mladih

Izrada zajedničkog „Toolbox-a” koji će služiti kao podrška pri usmjeravanju mladih

Transnacionalna radionica za trenere iz svih zemalja

Prijenos koncepta pomoći u strukovnom osposobljavanju (DE), Toolbox (CZ), Jugendcoaching (PRI) i EBC * L Enterprise (SI) drugim europskim zemljama

Razvoj Youthcoach profil kompetencija i Youthcoach Train to trainer tečaja koji se temelje na istraživanju u svim zemljama partnerima

Provedba „Train to trainer“ tečajeva sa 70 trenera u partnerskim zemljama

Razvoj Toolbox-ova za trenere mladih uključujući module za:

Rad s tvrtkama u premošćivanju jaza između strukovnog obrazovanja i tržišta rada

Interkulturalne kompetencije

Osobni razvoj

Promocija kompetencija vezanih uz poduzetništvo (EBCL)

Izrada „Youthcoach“ web stranice sa svim proizvodima

Ciljna skupina projekta:

Strukovne organizacije

Strukovni nastavnici

Treneri mladih učenika u strukovnom obrazovanju

Mladi učenici u strukovnom obrazovanju

Skill IT project, Erasmus+

Nositelj projekta: Ballybeen Women’s Centre – BWC, Sjeverna Irska

Partneri:

Callidus – Ustanova za obrazovanje odraslih, Hrvatska

Kas Halk Egitimi Merkezi – Kas HEM, Turska

Instituto De Formacion Y Estudios Sociales – IFES, Španjolska

Aklub Centrum Vzdelavani A Poradenstvi – AKLUB, Češka

Morfogennesis, Grčka

Cooperativa Sociale Prometeo onclus a Mutualita Prevalente – Prometeo, Italija

Ukupna vrijednost projekta: 260.500,00 EUR

Trajanje projekta: 01.10.2016. – 30.09.2018.

Cilj projekta:

Projekt predstavlja strateško partnerstvo koje ima za cilj razvoj, dizajn i implementaciju povećanja osnovnih vještina, a posebno digitalnih vještina za određene skupine odraslih osoba. Neki od glavnih ciljeva projekta bili su:

Podići razinu digitalne pismenosti među odraslim osobama u nepovoljnom položaju

Ojačati suradnju između lokalnih i regionalnih organizacija u partnerskim zemljama koje rade s marginaliziranim ciljnim skupinama

Poboljšati i proširiti pristup mogućnostima učenja u skladu sa Europa 2020, ET 2020 i Erasmus + ciljevima

Ciljna skupina projekta:

Osobe s niskom razinom kvalifikacije ili bez kvalifikacija

Osobe osnovnim zanimanjima

Nezaposlene osobe

Migranti

Gospodarski neaktivne osobe

Copyrights 202X | Your Brand™ | Terms & Conditions