upis u tijeku!

Marketing za sales managere

Povratak na edukacije

Marketing i prodaja se ne razumiju iako su obje funkcije neophodne u suvremenom poslovanju. Na ovom seminaru upoznat ćete se s temeljnim marketinškim pojmovima i alatima koji ćete primijeniti za izgradnju vaše uspješne prodajne organizacije.


Prijavi se

Ovaj specijalistički seminar sastoji se od dva modula:

  • Tržište i područja marketinga
  • strategija i politika tržišne komunikacije

Sadržaj: 

  • Pojmovi u marketingu
  • Strateški marketing
  • Tržište - istraživanje, segmentacija
  • Izgradnja strateškog marketinškog koncepa
  • Provođenje marketinškog plana u prodajnoj praksi
  • Direktni i digitalni marketing, multichannel pristup tržištu

 Detalji seminara:

  • Ciljna skupina: novoimenovani prodajni manageri
  • Preduvjeti za upis specijalističkog programa: nema
  • Ishodi učenja: Edukacija kombinirana kroz savladavanje teorije putem e-learninga i praktične radionice uživo daje polaznicima kompetencije za primjenu marketinških alata i sustava u suvremenoj prodajnoj organizaciji
  • Trajanje tečaja: 32 sati (2 x 8 sati učionica, 16 sati e-learning)
  • Završetak: ispit, certifikat o sudjelovanju
  • Cijena edukacije: 2,240 + PDV

Ovaj program moguće je upisati kao višednevni seminar, a program seminara dio je šireg, integriranog programa "Specijalist/ica za upravljanje prodajom" koji polaznicima tijekom 200 sati omogućava sveobuhvatni razvoj kompetencija potrebnih suvremenom voditelju prodajnog tima. Više o edukaciji saznajte na sljedećoj poveznici.