upis u tijeku!

Razvoj prodajnih vještina

Povratak na edukacije

Bez kompetentnog prodavača nema profesionalne prodaje, a do profesionalnosti u prodaji dolazi se kroz adekvatni trening te praksu uz praćenje i podršku od strane voditelja.

Ovaj specijalistički seminar namijenjen je specijalistima i voditeljima prodaje koji će uvidjeti koje su sve kompetencije potrebne njihovim prodavačima da budu profesionalni i uspješni u svojoj ulozi.

U programu će se naglasiti razvojna uloga voditelja te alati i sustavi koji su potrebni za podršku u usvajanju ovih kompetencija u prodajnom timu.


Prijavi se

Ovaj specijalistički seminar sastoji se od dva modula:

  • Vještine profesionalne prodaje

Sadržaj: 

  • Uloga prodavača u aktivnoj prodaji
  • Vrste prodaje
  • Prodajni procesi
  • Motivacija kupaca za kupnju
  • Što kupci kupuju? Ključni kupovni kriteriji
  • Tipovi kupaca
  • Koraci prodajnog procesa
  • Izgradnja povjerenja i odnosa s kupcem
  • Priprema za posjetu
  • Prvi dojam i započinjanje razgovora
  • Analiza potreba
  • Prolazak kroz faze prodajnog procesa i alate korištene u pojedinoj fazi prodaje («best» & «worst practice» iz svakodnevnog rada i primjene modela)
  • Tehnike zaključivanja prodaje
  • Upravljanje otporima i prigovorima u prodaji
  • Rješavanje reklamacija i teških situacija
  • Argumentacija cijene
  • Rješavanje situacija s naplatom
  • Aktivnosti nakon posjete

 Detalji seminara:

  • Ciljna skupina: novoimenovani prodajni manageri
  • Preduvjeti za upis specijalističkog programa: nema
  • Ishodi učenja: Edukacija kombinirana kroz savladavanje teorije putem e-learninga i praktične radionice uživo daje polaznicima kompetencije za razvoj i podršku u profesionalizaciji prodajnog tima.
  • Trajanje tečaja: 32 sati (4 x 8 sati učionica, 8 sati e-learning)
  • Završetak: ispit, certifikat o sudjelovanju
  • Cijena edukacije:  2,240 + PDV

Ovaj program moguće je upisati kao višednevni seminar, a program seminara dio je šireg, integriranog programa "Specijalist/ica za upravljanje prodajom" koji polaznicima tijekom 200 sati omogućava sveobuhvatni razvoj kompetencija potrebnih suvremenom voditelju prodajnog tima. Više o edukaciji saznajte na sljedećoj poveznici.