upis u tijeku!

Upravljanje prodajom

Povratak na edukacije

Upravljanje prodajnom je temelj učinkovitog funkcioniranja svake prodajne organizacije. Na ovom programu upoznati će se razni ekonomski pokazatelji u prodaji koji će se primijeniti na planiranje i praćenju prodaje u vlastitoj praksi.


Prijavi se

Ovaj specijalistički seminar sastoji se od dva modula:

  • Ekonomski pokazatelji u prodaji
  • Planiranje i praćenje prodaje

Sadržaj 

  • Ekonomski pojmovi u prodaji
  • Kontroling u prodaji
  • Upravljanje troškovima u prodaji
  • Planiranje poslovanja
  • Čimbenici uspjeha u prodaji
  • Planiranje ciljeva u prodaji
  • Optimiranje poslovanja, oblikovanje ciljeva i strategije, sistemi, procesi, troškovi
  • Planiranje aktivnosti u prodaji
  • Koncept prodajne baze
  • Planiranje i upravljanje rezultatima

 Detalji seminara:

  • Ciljna skupina: novoimenovani prodajni manageri
  • Preduvjeti za upis specijalističkog programa: nema
  • Ishodi učenja: Edukacija kombinirana kroz savladavanje teorije putem e-learninga i praktične radionice uživo daje polaznicima kompetencije potrebne za upravljanje, planiranje i praćenje prodaje
  • Trajanje tečaja: 32 sati (3 x 8 sati učionica, 12 sati e-learning)
  • Završetak: ispit, certifikat o sudjelovanju
  • Cijena edukacije:  2,240 + PDV

Ovaj program moguće je upisati kao višednevni seminar, a program seminara dio je šireg, integriranog programa "Specijalist/ica za upravljanje prodajom" koji polaznicima tijekom 200 sati omogućava sveobuhvatni razvoj kompetencija potrebnih suvremenom voditelju prodajnog tima. Više o edukaciji saznajte na sljedećoj poveznici.