Uvod u UX (korisničko iskustvo)

Povratak na edukacije

Neovisno o proizvodu ili usluzi, uvijek je potrebno stvarati bolje korisničko iskustvo. Naučite kako, upišite UX radionicu!

Prijavi se

Zašto je bitno korisničko iskustvo? 

UX pristup omogućava da se kreira ljudsko iskustvo i time sretan korisnik/ica da bi se ostvario dobar biznis i profitabilnost. Oblikovanje proizvoda, usluge ili učinkovitog marketinga zahtijeva razumijevanje iskustva i osjećanja korisnika/ica koji će se s njima služiti. UX pomaže da se ponuđač usredotoči na to kako da proizvod/usluga uspješno kreira željeno iskustvo, zadovolji cjelinu potreba i osjećanja korisnika/ice te da razvija njihove pozitivne emocije i zadovoljstvo. Krajnji cilj je da se ostvari pozitivno iskustvo korisnika/ica kako bi oni postali privučeni proizvodom/uslugom i postali mu lojalni.

Sadržaj programa:

Ruzumjeti osnovnu UX ideju: ne prodaje se samo usluga ili proizvod već se prodaje pozitivno iskustvo koje korisnik/kupac ima s proizvodom ili uslugom.

Naučiti da UX poslovna praksa i poslovni model kreiraju pozitivno ljudsko iskustvo u vezi proizvoda, usluge ili konteksta da bi se privukao lojalan kupac. Osvijestiti UX praksu i strateški model kao utjecaj na ljudsko iskustvo da bi se poticale pozitivne emocije, zadovoljstvo i ugoda kupaca/korisnika:

  • dizajniranje ljudskog iskustva = dobar biznis
  • korisničko iskustvo (UX) je svugdje i u svemu
  • biznis ciljevi + ciljevi kupca/korisnika
  • cjelovita povezanost marketinga, izrade, dostave i plasiranja proizvoda/usluge
  • modeli, obrasci i tehnike dizajniranja ljudskog iskustva
  • integriranje metoda i tehnika kreiranja UX elemenata
  • upravljanje tempom i tijekom poslovnih procedura prema UX elementima
  • metode i tehnike organizacije UX sadržaja i poslovnih ciljeva
  • metode i tehnike strukturiranja tijeka UX elemanata
  • elementi UX planova (strategija, opseg, struktura, kostur, površina)
  • integrirana UX strategija
  • UX istraživanje

Metode rada: brainstorming, predavanje i ostale strukturirane aktivnosti, do-it-yourself, diskusija, timski rad, grupno stvaralaštvo, feedback, upitnik, crtež, evaluacijske kartice, upitnici, kartice mentalnih slika, geštalt kartice, kognitivne mape

Ciljna skupina: poslovnjaci odgovorni za poslovne strategije, CEO (izvršni direktori), voditelji, manageri, timovi marketinga i uprave, kreatori reklama i online sadržaja, rukovoditelji, uprave hotela, svi koji žele promijeniti iskustvo svojih korisnika/kupaca.
Ovaj seminar moguće je realizirati i kao višednevni inhouse trening s edukacijskim modulima kreiranim prema potrebama klijenta.

Trajanje seminara: 8h, jednodnevni seminar

Broj sudionika: 6-14 sudionika